Zwroty i reklamacje
Zwroty i reklamacje sklepu www.angelsounds.pl
ZWROTY
Drodzy Klienci,
- Jeżeli chcą Państwo zwrócić towar prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta: biuro@angelsounds.pl
- Po otrzymaniu informacji o chęci zwrotu prześlemy na wskazany adres e-mail formularz zwrotu. Formularz ten należy przesłać wraz z oryginałem dowodu zakupu (paragonem lub/i fakturą) i całym zakupionym produktem na adres:
NDI GROUP Natalia Kostusiak ul. Stawna 29F, 62-052 Komorniki z dopiskiem „zwrot” - Zwrotu można dokonać jeśli zakupiony towar jest nieużywany, zapakowany w oryginalnym pudełku z wszystkimi elementami składającymi się na produkt.
- Termin do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy kupna sprzedaży wynosi 14 dni od dnia doręczenia towaru Kupującemu podstawa prawna:
- Zakup towaru przez Internet jest zawarciem umowy na odległość w rozumieniu ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. Zgodnie z tymi przepisami konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy na odległość w terminie 10 dni, i to bez podawania przyczyny. Nabywca musi jednak zwrócić kupione artykuły w stanie niezmienionym. Nie przyjmujemy zwrotów po terminie wskazanym w pkt.4, oraz produktów noszących jakiekolwiek ślady użytkowania.
Pamiętaj:
- Zwrotu wpłaty (łączna cena zakupu za towar wraz z należnymi podatkami) dokonamy przelewem bankowym w przeciągu ok. 5 dni roboczych od daty przyjęcia zwrotu, czyli dnia, w którym sklep poinformuje klienta o uznaniu zwrotu
- Koszty odesłania do nas towaru nie podlegają zwrotowi.
- Nie wysyłaj do nas przesyłek „za pobraniem” - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.
- Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia - polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej Potwierdzenie nadania / Paczka priorytetowa
REKLAMACJE
- Jeśli chcą Państwo zareklamować towar prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta: biuro@angelsounds.pl, otrzymają Państwo formularz reklamacyjny.
2. Wydrukuj formularz reklamacyjny i dokładnie go wypełnij. Bez załączonego formularza lub z błędnie wypełnionym drukiem sklep nie przyjmie reklamacji.
3. Jeśli nie masz możliwości wydruku formularza reklamacyjnego możesz wypełnić formularz który znajduje się w opakowaniu wraz z kartą gwarancyjną.
4. Wyślij reklamowany produkt razem z formularzem i dowodem zakupu na adres:
NDI GROUP Natalia Kostusiak ul. Stawna 29F, 62-052 Komorniki z dopiskiem „reklamacja”
Formularz należy także przesłać na adres biuro@angelsounds.pl
- Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie jednak nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
6. W przypadku uzasadnionej reklamacji- towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) - zwrócimy równowartość ceny produktu.
Pamiętaj:
- Reklamowany produkt odsyłasz na swój koszt i ryzyko. Dlatego wybierz pewny sposób dostarczenia przesyłki, np. skorzystaj z usług kuriera, a w ostateczności - nadaj paczkę z tzw. potwierdzeniem nadania. Jeśli reklamacja zostanie uznana zwrócimy Ci koszt przesłania do nas produktu.
- Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.
Treść zgłoszenia zwrotu lub reklamacji powinna zawierać:
Imię i Nazwisko
Numer zamówienia
Nazwa produktu zwracanego/wymienianego/reklamowanego
Po otrzymaniu zgłoszenia, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się z Państwem w celu ustalenia dalszego postępowania.
Paczki prosimy wysyłać na nasz adres:
NDI GROUP Natalia Kostusiak ul. Stawna 29F, 62-052 Komorniki
Pozdrawiamy,
Angelsounds – monitor tętna płodu