Zwroty i reklamacje
Zwroty i reklamacje sklepu www.angelsounds.pl
ZWROTY
Chcesz zwrócić zamówienie? Nie ma problemu. To się zdarza. Masz na to 14 dni od otrzymania zamówienia.
Jak zwrócić zamówienie?
- Daj nam znać o chęci zwrotu pisząc do nas e-mail na adres: biuro@angelsounds.pl
- Wydrukuj Formularz odstąpienia od umowy dostępny w zakładce z regulaminem.
- Uzupełnij Formularz odstąpienia od umowy i dołącz go do zwracanego towaru.
- Spakuj i zabezpiecz zwracany towar.
- Odeślij do nas zwracany towar na adres: ul. Andersa 7 lok. 4, 15-124 Białystok niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy sprzedaży.
- Po otrzymaniu przez nas zwróconego towaru i jego sprawdzeniu otrzymasz niezwłocznie zwrot pieniędzy.
Szczegółowy opis praw Klienta znajduje się w Regulaminach: https://angelsounds.pl/regulamin
REKLAMACJE
- W przypadku wystąpienia wady towaru Konsument ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
- W przypadku wystąpienia wady towaru Przedsiębiorca kupujący towar w celach związanych z prowadzoną działalnością, jednak nie posiadających dla kupującego charakteru zawodowego ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
- Korzystając z rękojmi Konsument może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
- przy wadzie istotnej – złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
- żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
- żądać usunięcia wady.
- Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
- Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie wadliwego towaru do Sprzedawcy, Konsument jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru na koszt Sprzedawcy, na adres ul. Andersa 7 lok. 4, 15-124 Białystok.
- Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
- Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ - W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
- mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
- pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
- bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
- internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.